Håll tummarna

Sitter här med min kaffemugg och hela magen full av fjärillar.
Ska strax åka iväg på dagens första möte, som sedan kommer följas av ytterligare 3 möten. Alla viktiga, och i alla fall 3 av dom är viktiga för min framtid och  min ekonomi. Ännu mer viktigt idag att allt fungerar, för igår kväll gick kylskåpet sönder och hur i hela friden ska jag annars ha råd att köpa ett nytt kylskåp, och ett kylskåp MÅSTE jag ju ha!

Så snälla alla ni där ute, håll tummarna och be för mig idag!

Lite grått ute idag, och tro det eller ej, men jag hoppas på att det ska bli lite regn idag, växterna behöver lite regn. sedan får gärna solen lysa igen i morgon och framför allt till helgen.

Hoppas ni alla får massor av sol i ert sinne idag!

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Jag håller tummarna för fullt och hoppas att allt går bra och att duu får en underbar dag!

2010-04-28 @ 11:20:35
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Linn

Du verkar vara väldigt intresserad av medicin...Hur kom det sig att du inte läste/läser till exempelvis läkare?

2010-04-28 @ 13:40:01
URL: http://lilladoktorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag håller tummarna för dig puppan :-)

Gör ju inget annat ;-)

Kram

2010-04-28 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0