Älskade tonåring!

Två av mina döttrar är tonåringar, Carolina är 15 och Sofia 13.
Båda bor hos sin pappa i Stockholm. Det är otroligt svårt att inte ha sina barn nära. Man tänker på dem hela tiden, undrar vad dom gör, hur dom mår. Svårast är att inte kunna dela alla deras intressen, att inte finnas vid deras sida i glädje och i sorg.

Men tack och lov så har jag en bra kontakt med dem. Särskilt Carolina ringer eller sms:ar när något hänt, och jag får vara med och dela med och motgångar.

Idag hade dom det svårt båda två. Den ena med en vän som svikit, och den andra blev dumpad i fredags. vad jag önskar att jag vore nära dom och att vi hade kunnat ha en tjejkväll med massor av prat och kramar.

Men det är skönt att dom kan prata med mig och berätta hur dom känner, och jag tror att det kändes lite bättre för dom efter vi hade pratat.

Senare blev det möte, och en sen middag.

Nu tänkte jag slå mig till ro framför tv´n med lite glass, Myyssss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0