Länge sen sist

Vill börja med att be om ursäkt att det varit ett tag sedan jag skrev nu.
jag har bara inte hunnit och när lite tid funnits, så har jag varit för trött. :-(

Livet består just nu i bokföringsarbete och jobbsökande, vilket gått ut över städningen. Men igår tog jag tag i städ och tvätt, även tvätt av mattor!! Så nu är här sååååå rent och fint. Som pricken över i gick jag ut och tog in några kvistar med ginst, och även om chansen är liten, så hoppas jag att dom hinner slå ut till påsk.

I början av veckan hittade jag ett jobb jag verkligen vill ha... och eftersom dom ville ha mitt betyg från IVA så ökade nog mina chanser hoppas jag.

Nu ska jag gå ut och ta en kopp kaffe i det vackra vädret, och sedan fortsätta med bokföringen.

Ha det gott där ute, och njut av alla härliga vårtecken som nu ploppar fram!!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tjaba, allt bra med dig? :D

2010-03-25 @ 12:36:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0