Pengar, pengar, pengar

Jag är sååå trött på att behöva vända på varenda krona, fast jag försöker se det som en utmaning, och blir så himla stolt när jag kan ordna riktigt billig mat.
Idag lyckades jag hitta kanonbillig kyckling, 1 kg för 18.90. Kycklingen står nu i ugnen, och kommer att räcka till 2 middagar och minst 1 lunch. Idag blir det kycklingpastasallad till middag, med tillbehören, så går dagens middag på ca 15 kr. God och nyttig och billig.

Rätt otroligt egentligen, men jag lyckades faktiskt ordna 2 middagar och 1-2 luncher för ca. 50 kr

Annars har det varit en rätt jobbig dag. Sov fruktansvärt dåligt inatt, mycket tankar... och är därmed hemskt trött idag, vilket inte är bra när man ska sitta och jobba med papper och siffror.

Ska ta med mig kaffemuggen ut och söka lite energi från solen. 

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Vet precis hur det där med pengar känns!

Önskar jag kunde hitta så billig kyckling här!

2010-03-10 @ 14:36:01
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Linn

vad arbetar du som nu? inte usk eller?

2010-03-11 @ 21:40:14
URL: http://lilladoktorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linn >> För ca 2 år sedan skadade jag mig i jobbet, och för drygt 1,5 år sedan blev jag egen företagare. Men efter att ha jobbat 12 timmar per dygn, 7 dagar i veckan, så la jag ner mitt företag och letar nu efter ett nytt givande arbete.

Taggad till tusen!! s

2010-03-12 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0