Ryggradslös...

Ryggradslös... skulle jag vilja vara ibland.
Jag är så trött på min rygg som hela tiden ska krångla och göra ont.
Som jag skrivit tidigare så har jag problem med rygg och höft.

Men nu är jag envis som en åsna, och vägrar att knäckas. Så som jag skrivit tidigare har jag gjort en rejäl förändring av kosten och igår lyckades jag gå en lite längre promenad.
Jag kände mig stel i rygg och framför allt höft i morse när jag vaknade och jag tvivlade allt på ifall jag verkligen skulle åka och simma idag som jag hade planerat.

Men jag gav mig av i alla fall. Efter ca 175 meter började ryggen kännas. Jag stannade en stund vid 200 meter, tänjde ryggen åt lite olika håll innan jag fortsatte. Sedan fortsatte jag så... var 200:de meter stannade jag, vilade och stretchade ryggen, innan jag fortsatte.
Jag hade planerat att simma 500 meter, men simmade 800 meter och känner mig supernöjd. Lite stel, men än så länge inte så ont som jag hade befarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0