tänt ett ljus!

Större delen av dagen idag, har gått åt till att sortera papper, prata med revisorer och försäkringsbolag m.m. men nu tror jag att jag fått hyfsad ordning på det hela.

Sedan tröttnade jag på datakrångel, och fick formatera om datorn med hjärtat i halsgropen... var det rätt office program jag hade, eller skulle jag nu få problem med bokföringen. Men även det gick bra... tror jag.

Så ringde Suss, min allra bästa vän och nu har jag tänt ett ljus för henne och ber er alla hålla tummar och tår för att hennes otur äntligen börjar vända.

Älskade Suss... den bästa vän man kan ha, jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det ska gå så som du hoppas! Ingen är värd det mer än du!!!

Väntar nu på att klockan ska bli 21.00 så vi äntligen kan få se lite nya avsnitt av 2 1/2 män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0