Hjälp vad tiden går!

Insåg idag att tiden har rusat iväg, och det är 3 hela veckor sedan jag bloggade!!
Det är nog så att när jag inte bloggar, är då jag borde blogga, för det är då det händer en massa saker.

Under dessa tre veckor så har jag haft fullt upp med trädgård och pappersarbete m.m.
I lördags åkte jag i alla fall upp till Stockholm eftersom mina yngsta döttrar skulle ha dansuppvisning. Helt otroligt vad duktiga dom är. Stolt mamma!

Jag satte mig på flyget tidigt och landade redan 9.15 på lördagen och möttes av strålande sol, en vacker dotter och en lite trött men söt dotterdotter.
Dagen tillbringade vi i Emmas och hennes Jimmies trädgård och fixade lite. Skönt att röra lite på sig i solen. Thea hade fullt upp med att hjälpa mamma klippa gräset, baka sandkakor och busa med grannens pojkar.
Tiden rusade iväg.
På eftermiddagen kom min son Tobias och hans kompis Danne farande på motorcykel. Jimmie grillade och under tiden fixade jag en rabarberpaj av rabarber jag hade tagit med från Göteborg.
det var underbart gott med grillad entrécote och grillade majskolvar. Men nu började det bli bråttom för mig och Emma som skulle på dansuppvisningen, så vi lämnade pojkarna och lill Thea.
Så otroligt duktiga dom var mina älskade småflickor! Ja, inte bara dom naturligtvis, det var verkligen värt att åka och titta på alla dessa fantastiska barn och ungdommar. Vilken glädje, vilken energi... man blir ju så himla danssugen när man ser dom.

Tänker skryta lite extra idag och visa lite bilder på mina ljuvliga barn.

Tre av Jackson five, på danshusets dansuppvisning. Carolina, Sofia och en av deras kompisar.
Tre av Jackson five i danshusets dansuppvisning i lördags, den 22:e maj. Carolina till vänster och Sofia till höger, och deras kompis i mitten.

 


Min äldsta dotter Emma, med lilla barnbarnet Thea på armen. Visst är dom otroligt vackra!


Mitt älskade barnbarn Thea. Söta busungen!


Min älskade snygge son, får en go kram av systerdottern Thea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0